wtorek, 29 stycznia 2013

Pierwszy post, ale kolejne podejście do założenia bloga:).

Witajcie,
Może wreszcie się teraz uda:). To jest moje kolejne podejście do prowadzenia bloga:). Podglądam często jak inne dziewczyny blogują i pokazują swoje cudeńka. Ja też kocham mieć zajęte ręce;). Uwielbiam szydełkować, druty są u mnie na drugim miejscu, ale jak na razie priorytetem i największym skarbem jest moja Córcia Ala. Powoli jednak odnajduję trochę wolnej chwili dla siebie i próbuję tworzyć różności. Jeszcze dzisiaj coś spróbuję pokazać żeby nauczyć się wstawiać zdjęcia:). Komentarze będą miłe:).
Tak więc do zobaczenia...

1 komentarz:

  1. Witaj, w blogowym świecie:) Codownie, że postanowiłaś pisać bloga. Mam nadzieję, że odkryjesz tak jak ja ten fajny życzliwy świat, w którym nie ma zazdrości na ogół.
    Koniecznie dodaj pole dla obserwatorów bloga! Muszę przecież jakoś się dostać do Ciebie. Pozdraiwam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń